Post by harhkerranslowin on Feb 7, 2022 0:23:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
Heroes Inc! V0.3.2 - Downloaden voor Android en pc | PC Forecaster
10 seconden gameplay. 30 seconden advertentie. Volgende niveau 15 seconden gameplay. Wordt opgedeeld in 3x 5 seconden met 3x 30 seconden advertenties. Belachelijk.
gewoon niet het soort spel dat ik leuk vind. graphics waren goed. besturing is een beetje vreemd.
Waarom kunnen we geen wonderbaarlijke lieveheersbeestje en anderen maken? Je zou die karakters en andere superhelden moeten maken, je zou ook kostuums moeten toevoegen. Maar dat alles is nog steeds leuk
Ik hou van de helden in deze game cooler is de beste held in de game tot nu toe.
Discussie over Heroes Inc! (durch Lion Studios) - Forum Diskussionen
Advertenties!!! Deze game zou erg leuk zijn als er niet een advertentie staat na elk ding dat je in de game doet. Maak een held. Advertentie. Begin een niveau. Advertentie. Maak een level-advertentie af. Wil je een beloning? Bekijk een advertentie. Het zijn allemaal advertenties.
Laten we nu een goede game spelen met veel potentieel verspild aan een stomme hoeveelheid advertenties, je kijkt meer naar advertenties dan dat je de game speelt en zit vol met bugs zoals 10 minuten in de game en ik heb mijn eerste bug ontmoet. Deze game had meer tijd nodig in de oven zal de beoordeling veranderen in 5 sterren als ze de bugs oplossen en het stomme aantal advertenties verminderen
mooi
Verwijder alle advertenties en maak het spel offline aub? En ik zou het een 5 geven als er geen advertenties waren.
Spel is leuk en verslavend, maar zelfs na het verwijderen van advertenties merk ik dat ik nog steeds veel te veel kijk om beloningen te krijgen. Het is belachelijk.
Het is een goed spel en alles behalve ik kan haar niet voorbij de eerste twee helden brengen omdat ik er niets mee kan combineren, repareer deze bug
Ik ben teleurgesteld dat ik het 3e hoofdkwartier niet kan bereiken Ik heb alle upgrades gedaan die het laat zien max Ik heb 2 keer gespeeld nadat ik het volgende hoofdkwartier had moeten krijgen en het zal het hoofdkwartier nog steeds niet veranderen Ik deed alles alles gecontroleerd wat ik dingen gevonden waarvan ik niet wist dat ze bestonden, maar ik heb alles gedaan, maar ik zit nog steeds vast met 2 hoofdkwartieren en ik hou van vrijheid, maar ik haat grenzen dus, en ik heb ook elke held ontgrendeld, wat moet ik nog meer doen? Dit verwijderen en opnieuw installeren Ik haat het dat ik helemaal opnieuw moet beginnen
Ik heb de app amper 30 seconden verwijderd omdat ik het niet eens ben met het delen van privégegevens en ik kreeg een banner te zien die me onder druk zette om mijn instellingen te wijzigen. Dit is een schandelijke benadering en moet worden afgekeurd.
Deze app is geweldig, maar andere apps zoals deze hebben nog steeds veel advertenties, maar het is een geweldige game. Ik heb niets anders te zeggen, maar het is geweldig
Ik hou hier echt van, maar zoals altijd te veel advertenties en de vijand moeilijker maken
Zonder twijfel een goed spel, behalve de advertenties na elke ronde die je voltooit. Ik heb wat problemen met laden. Ik heb geen materialen om te fuseren. Mogelijk moeten bugs nog worden bekeken.
leukste spel ooit
WORMHOLE INVADERS gratis online game op Minispelletjes.com
Advertenties in het midden van het niveau (de niveaus zijn dan 30 seconden lang) advertenties aan het einde van het niveau, advertenties na het bekijken van een advertentie.... Zou de game-advertentiesimulator moeten hernoemen. Geweldig spel als je het echt kunt spelen. Denk niet dat ontwikkelaars zich realiseren dat wanneer ze te veel advertenties in een game plaatsen, je gewoon de gegevensrechten uitschakelt
Spel is leuk en een zeer interessant concept, maar het heeft meer heldenopties en meer materiaal nodig om de huidige selectie helden uit te breiden. Ook het aantal advertenties kan een beetje belachelijk zijn. Ik kan die verdragen, maar waar ik niet mee om kan gaan, is dat de vijanden willekeurig op platforms worden betrapt tot het punt dat ik het level niet kan voltooien.
Leuke maar te veel geforceerde advertenties om speelbaar te zijn.
Advertenties. Leuk spel, gewoon een absolute overvloed aan advertenties. Ik speel veel games met advertenties, maar geen enkele met zoveel. Er is niet eens een optie om advertenties te verwijderen die ik zou kunnen overwegen. Vind het concept leuk, maar constant moeten pauzeren voor advertenties is te vervelend
Leuk maar waaayyyy voor veel advertenties. Stopt midden in het spel voor advertenties.
Heroes Inc! आर्केड गेम fug
Vond het nogal saai. Ook de AD's werden je echt door de strot geduwd. ECHTER, de IAP om advertenties te verwijderen was eigenlijk redelijk redelijk geprijsd. Helaas kon het spel me niet genoeg boeien om het te kopen.
Verminder het aantal advertenties dat jullie allemaal door de strot van de gebruiker willen proppen.
Haal de advertenties uit het spel!!!! Heel afleidend!!! Hoe kom je bij Atlantis!?! Heb alle karakters en Lava is maximaal!!! Dit kan zoooo veel beter!
Had potentieel, maar advertenties zijn overal en willen allerlei telefoonrechten hebben. Dat was super vaag
Welkom bij Game Mania
Kan offline worden gespeeld, maar glitches vaak. Ik moest het spel om de paar levels herladen omdat het mijn bewegingen niet registreerde of het de held van het scherm stuurde. Zou een goede tijdverspilling zijn als het niet zo vaak zou vriezen.
De game is geweldig, maar het is echt laggy en het duurt lang om in te laden na een advertentie
Het is leuk, maar de keerzijde is dat je geen personages kunt maken als je een materiaal kiest, je kunt er maar één doen
Super leuk echt leuk vijf sterren
ik ben net begonnen met het spel en het was best leuk, ik vind het leuk hoe je kunt fuseren en zo. anders dan dat, ga zo door met het goede werk
Assault Heroes is een arcadestijl, top-down shooter-videogame ontwikkeld door Wanako Games. De game laat de speler 4x4-voertuigen besturen,
Het is het leukste spel dat ik ooit heb gespeeld Ik zou het dagenlang spelen zonder te beseffen hoeveel uren er zijn verstreken je zou dit spel moeten spelen Ik verzeker je dat het leuk zal zijn Ik garandeer je dat het veel plezier zal hebben
Deze game is zo leuk, maar je kunt niet bij de aqua hq komen vanwege een storing, repareer dit alsjeblieft. Ik wil echt plezier hebben met het ontgrendelen van de volgende set personages, bedankt
Magica.io Akcja sno