Post by morcadesriecryp on Feb 18, 2022 6:58:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pokémon UNITE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pokémon UNITE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi ääretön kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ Pokémon UNITE 2022 version ▞▞▞
Iisse 56
Ainoa syy, miksi annan tälle 3 tähteä, on se, että se ei näy ottelun tulostaulussa. Ymmärrän, että he eivät halua ihmisten antavan periksi, mutta tämän takia ihmiset haluavat periksi, vaikka siellä joukkue voittaa vain siksi, että he putoavat muutaman kerran. Tulostaulun on oltava pelissä, jotta kilpailevat pelaajat voivat tehdä siitä intensiivisemmän ottelun aikana ja se olisi myös streamin arvoinen
Rank matchmaking -järjestelmä on todella epätasapainoinen, että joka kerta kun joon Masters-sijoituksen, saan veteraanien 1-3 pelaajaa. Tämä on todella ärsyttävää, kun yrität tehdä yksin jonossa. Myöskään palvelin ei ole niin hyvä, vaikka olin yhteydessä ja minulla ei ollut ongelmia Internetin tai mobiilidatan kanssa, saan silti korkean pingin. Yleinen rakkaus, jonka Pokemon yhdistää, tuli mobiiliin.
Tälle päivitykselle.. annan sinulle 1*.. Standard-tila ei ole enää hauskaa.. Standard-tilassa olevat robotit ovat todella paskaa!!!
Peli on täydellinen ja koukuttava. Olen pelannut nyt pitkään. Mutta on joitain ongelmia, joita kohtasin usein, ja yksi niistä oli joutokäyntiongelma. Kun pelini kaatuu, olen poissa ottelusta ja taistelupisteeni vähenevät. Taistelupisteeni väheni kirjaimellisesti 16:een enkä voinut osallistua vakio- tai ranking-otteluihin. Minun piti kirjautua sisään toisella acc:lla osallistuakseni ranking- ja standardiotteluun, koska en ymmärtänyt, miksi en voinut ansaita pisteitä.
Kova.
Liian monta bottia.. rankattu on meh. Loistava peli, mutta moninpeli vaatii remontin. Lopetan pelaamisen muutamaksi kuukaudeksi ja katson missä asiat ovat lähempänä vuotta 2023, jos se ei ole jo kuollut. Toivon, että se tekee sen vain tämän bot-bullin takia, jonka he ovat vetäneet ranking-otteluissa.
Voin pelata 1 tai 2 ottelua ilman ongelmia, mutta sen jälkeen peli kaatuu lukitusnäytön jälkeen ja kaatuu, kunnes ottelu on ohi. Saan sitten rangaistuksia kaatumisesta ja se on kaiken kaikkiaan tehnyt tästä pelistä epämiellyttävän kokemuksen. Muuten peli on mielestäni hyvä, eikä minulla ole muita ongelmia. Pelaan Chrome-käyttöjärjestelmällä, jos on korjauksia tai tapoja korjata kaatumisongelma, heti 5 tähteä.
Hyvä peli!
Se on niin, niin. Hänellä on potentiaalia olla hauska, mutta myös vaikea olla strateginen. Sinulla voi olla valtava etumatka ja sitten voit voittaa zapdosin. Minusta tuntuu, että yli 1000 Pokémonilla tämä peli tuskin on, jos jopa 20 tuntuu vain hieman tylsältä. Tietysti tiedän, että lisäät lisää ajan myötä, mutta nyt saatavilla oleva pieni uima-allas käy tylsäksi. Suurin valitukseni on viestintävaihtoehto. Et voi pingata, ellet ole siellä missä olet, et voi käskeä muita menemään auttamaan toista kaistaa. Se on turha keskustelu.
Parisuhde on niin kauheaa. Olen ainoa, joka tekee jotain joukkueessa, koska liittolaiseni ovat heikkoja eivätkä yritä nousta tasoa, joten he ovat jumissa ottelussa matalalla tasolla. Niin monet vaunut myös pysyvät tukikohdassa, mutta näen niiden liikkuvan. Korjaa tämä peli, jota vihaan tehdä kaikkea työtä.
Päivityksen jälkeen peli ei ole hauskaa. On paljon pelejä, joissa yhtä tai useampaa pelaajaa ei ladata taisteluun, ja sinun on pelattava vähemmistössä. Tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut. Se on kamalaa. Tee jotain. Pelistä on tullut mahdotonta pelata, joukkuetovereiden valinta joukkueeseen on kauhea. Kolmen päivityksen jälkeisen päivän aikana voittoprosentti putosi useita prosentteja. Peli ei nyt ole miellyttävä, mutta raivostuttava.
Kaiken kaikkiaan peli on hyvä, suosittelen ehdottomasti kaikille pelaajille, mutta siinä on vain yksi asia. Korjataanko matchmaking, joka kerta kun pelaan, saan tekoälyn tai en tiedä jotain hullua ihmistä, joka kirjaimellisesti tönäisee vaikka hän onkin huonokuntoinen. Tarkoitan, miksi joukkueemme ovat sellaisia. Eikö heidän pitäisi olla pelaajia. Eikö heidän pitäisi tietää mitä tapahtuu, kuten tietää milloin vetäytyä ja kokoontua. Ja jos aiot pelata tätä peliä, en suosittele sitä. Sinulla tulee olemaan suuria ongelmia joukkuetovereiden kanssa.
Peli on hyvä, mutta se kaatuu puhelimessani joka kerta ja antaa minulle rangaistuksia siitä, kuin olisin päättänyt jättää pelin. Ymmärrän yrittämisen estää ihmisiä aiheuttamasta joukkuetta tarkoituksella häviämisestä olemalla pelaamatta, mutta sen ei pitäisi tapahtua, jos peli kaatuu. Yritin kirjoittaa pelin tekijöille, mutta ei vastausta tai apua!!
Vakavasti? Peli vie aikaa kerätä pelaajia mihin tahansa pelitiloihin ehkä siksi, että pelaajilla ei ole kiinnostusta pelata tätä peliä nyt, koska et kuuntele ongelmiamme: epäreilu matchmaking; jos joukkueemme ei ole vahvin, se on vastustaja, on niin minimaalista pelata "reilu" ottelu.
Tämä peli on paras peli, se sisältää myös offline-tilan, offline-tila sisältää kaikki käytettävät Pokemonit, joita voimme taistella toisiamme vastaan, tämä peli on niin hyvä, että se sisältää myös hienoja Pokemon-vaatteita, meillä on monia pokemoneja tässä pelissä. Sinun pitäisi ehdottomasti ladata se Kiitos
Peli on hyvä, nautin sen pelaamisesta, mutta siinä on ongelmia. Matkustelu on kamalaa. Voitamme joko helposti tai häviämme huonosti. Pelin asiantuntijoiden ja aloittelijana pelaavien välillä pitäisi olla ero. Häviämme aina, koska ne, jotka pelaavat ensimmäistä kertaa. Se ei ole huono, kaikki ovat aluksi huonoja, mutta sinun tulee harkita matchmakingia sijoituksen tai ei. taisteluista, joita he olivat pelanneet, ja vielä yksi asia, annetut taistelukolikot ovat erittäin alhaisia pokemonien ostamiseen.
Erittäin huono matchmaking-järjestelmä. Jopa koira on älykkäämpi kuin suurin osa joukkuetovereistani, koska koirat todella kuuntelivat ja tekivät kuten omistaja sanoi toisin kuin suurin osa joukkuetovereistani, että vain varastaminen lane, xp, viimeinen osuma ja päätyi ruokkimaan vihollisjoukkuetta. Etenkin sijoituksissa, miksi ihmiset eivät ymmärtäneet, kuinka tehdä pisteitä korkean tason matchmakingissa?
Rakastan tätä peliä... ensimmäistä kertaa. En ole varma nyt, koska kun pelaan, minulla on usein joukkuetovereita, jotka rakastavat trollausta, syöttämistä, antautumista 3 tai 4 minuutin taistelun aloituksen jälkeen, luovuttavat, vaikka voittaisivatkin (esim. 700 vs 200). Ja kun ilmoitin sen, vastauksesi VAHVISTAA. Tykkään pelata "Creature from Another Worlds" -soittimella, joka on Nuisance Bastard Player. Joten korjaa tämä. Anteeksi, jos sanani on ankara, koska olen turhautunut niihin. Tervehdys Kelud-vuoren rinteeltä.
aivan loistava peli!! lisää vain lisää pokemoneja ja pls.. korjaa taitoon perustuva matchmaking kiitos!!
Pokémon UNITE Jangovar qyh
Pokemon Unite: Uusi hahmo Tsareena liittyy toimintaan; Liikkeet selitetty ... Pokemon Company on kiusannut videon, joka näyttää Tsareenan,
Pokémon UNITE Akcija jofh
Pidän todella tästä pelistä. Olen pelannut tätä päivästä 3 lähtien. Ainoa huoleni on, että älä laita chat-laatikkoa peliin. Se tekee pelistä myrkyllisen ja epäystävällisen varsinkin jos pelaaja menettää malttinsa ja häviää useita kertoja. On parempi pelata ilman chat-laatikkoa. Kiitos!
Kadotin kolikot päivityksen jälkeen. Minulla oli yli 18k kolikkoa, mutta päivityksen jälkeen minulla on vain 14k. Tsareena näytti olevan paljon jäljessä, toisin kuin muut pokemonit, vaikka minulla olisi vihreä signaali ja fps 30. Sylveon unite -liike puuttuu muihin Pokemoneihin verrattuna. Se ei tee paljon vahinkoa eikä anna lisää hv.
Best Pikachu Build In Pokémon UNITE - Plato Gaming
Ongelmana on, että zaptos/articuno on liian voimakas, jos olet johtoasemassa ja animy-tiimi otti zaptos/articuno. Poistu vain koska et menetä mitään mahdollisuutta voittaa se tapahtui minulle satunnainen tiimini sai kaikki animyn vahavyöhykkeet mutta hävisimme zaptos/articuno:n takia Haluan tehdä muutoksia zaptos/articunoon
Pokémon UNITE -mobiilipeli tulossa Androidille ja Apple ...
Pokemon Unite käynnistyy tänä vuonna Nintendo Switchillä ja ... verkossa ilmestyi suljettu beetamateriaali, joka osoittaa pelin toiminnassa.
1000/1000
Peli etenee paremmin, vain tuntuu, että suorituskyvystä puuttuu vielä kiilto, ja otteluiden tekeminen nosti arvosanani 3 tähden, koska kehitys näyttää laiskalta, olemme olleet samassa jouluaiheisessa tapahtumassa hieman liian kauan. on se missä, kun tapahtuma päättyy, heidän pitäisi vain ilmoittaa seuraava tapahtuma, älä anna sen jatkua niin kauan, emme ole olleet joulussa yli kuukautta nyt, hyvät ihmiset.
En herätä sitä, kun päivitän tätä peliä aina, se ei käynnisty, se aiheuttaa aina paljon ongelmia, ja lopussa minun oli pakko poistaa tämä peli ja ladata uudelleen sen alkamista varten 😥. Tee jotain sen eteen
Sama tapahtuu Pokémon UNITE -pelissä, joten peli ei voi “purkaa” tarvittavat ... Jos palvelimet ovat jälleen toiminnassa, voit selvittää sen tililtä (tämä
Suurin ongelma on, että voit maksaa tehdäksesi pokemonista vahvemman. Toinen ongelma on matchmaking, joka kestää kauan. Pieni ongelma on, että jotkut pokemonit ovat liian heikkoja ja tekevät niiden käyttämisen mahdottomaksi ja joskus voi kuolla kahdessa osumassa. Et myöskään voi ilmoittaa ihmisiä pettämisestä todennäköisimmin, koska tässä pelissä on voittoa. Viimeinen ongelma, jonka voin ajatella, ovat botit, jos joukkueellasi on botteja, sitä on vaikea voittaa vihollisjoukkueella on botteja, niin on mahdotonta hävitä ottelu.
Pelin kulku on mahtavaa, mutta matchmaking on huono, kaikki johtuu Zapdosista, ei yksin jonoystävällisestä, ja se, että yksi pidetty esine maksaa tuhansia päivitys täysin on todella väärin. Niin paljon potentiaalia, mutta kaikki ei näytä menevän mihinkään.
Milloin aiot poistaa hakkerit pelistä?
Tarvitsetko chat-laatikon. Minulla on usein aloittelija tai noob-joukkuetovereita ja haluan ohjata heitä tekemään mitä tehdä, mutta en voi, koska meillä ei ole chat-laatikkoa. En halua käyttää mikrofonia, koska se paljastaisi henkilökohtaisia tietojani. Kaikissa pelaamissani peleissä en koskaan käytä henkilökohtaisia tietojani. Tarvitsemme chat boxin
Päivityksen jälkeen annan tälle 1 tähden, koska päivityksen jälkeen kaikki on erittäin hyvin Mutta joka kerta meidän on ladattava uudelleen asiat, jotka imevät koko päivän tiedot... joten plz tee jotain näille muuten tämä peli on erittäin hyvä.
Vector Arcade hzga
Pokémon UNITE მძაფრსიუჟეტიანი oow
Pokémon Unite julkaistiin heinäkuussa Nintendo Switchille, ja nyt samasta pelistä päästään nauttimaan myös mobiililaitteilla. Pelin voi ladata
Ketä tän on keksinyt meinaan sein iq on 999 kannattaalataa
Se on hyvä peli, pidän siitä todella, mutta viimeisimmän päivityksen jälkeen tilini kirjataan jatkuvasti ulos automaattisesti, se avautuu vain matkapuhelintiedoissani, ei wifi-yhteydelläni. en voi kirjautua tililleni
Kaikki oli ok, mutta tänään kun päivitin pelini, se oli naurettava kokemus. Minulla oli 909 mb päivitys, mutta aina kun päivitys ei mennyt loppuun, se pysähtyi 97% -98% ja aloitti jälleen nollasta. Uuden päivityksen valmistuminen kestää 9 kertaa. Tällä kertaa tämä peli tuhlaa myös aikaani ja tietojani.
Tuki on huono asia, avustuksella on vain merkitystä, kun vahingoitat vihollisen vastustajaa, toisin kuin League of Legends, joka antaa parannuksia, kilpiä, att-nopeutta ja siirtonopeutta jne., sisältää automaattisesti avun, vaikka et vahingoittaisi vastustajaa.
Minulle se on erittäin hauskaa pelata. Pelin oppiminen ei ole kovin vaikeaa. Mutta ranking matchmaking -järjestelmä on erittäin kauhea. Yleensä saan joukkuetoverini, joka heittää pelin ja menettää elon. Ja myös sijoituspalkinto on huono. Mihin saa tuhannen lipun? Laita kolikko myös sijoituspalkkioon. Pelaajan tavoitteena voi olla sijoituksen hiominen. Joten kauden päätyttyä voimme hankkia uusia pokemoneja. Koska kolikkoa on erittäin vaikea saada. Sinun täytyy viettää aikaa tähän peliin saadaksesi uusia pokemoneja.
Tästä vinkkilistasta löydät ideoita toimintaan ja vinkkejä digitaalisten ... Harry Potter: Wizards Unite on kuin Pokémon Go, mutta Harry Potterin
Peli vain paheni. Huono yhteensopivuus, afk-joukkuetovereita, robotteja paremmuusjärjestyksessä ja paljon muuta. Zapdos/Articuno-järjestelmä on liian ylivoimainen. Pohjimmiltaan lähes 90 % ottelun kohtalo perustuu zapdosin/Articunon tappamiseen. Jos olet satunnainen, et saa sitä ja häviät ottelun varmasti. Jotkut mestareista ovat liian rikki, kuten Zeraora tai Tseerena.. Pelataan julkaisupäivästä, mutta nyt lähtee.
Yhteenvetona Unite on eräänlainen sekoitus kaistaisen MOBA-taistelutoiminnan ja jalkapallon/koripallon välillä. Pelaajat hankkivat Aeos-energiaa
Pelasin tätä kytkimellä ja Androidilla. Monen tunnin jälkeen voin sanoa, että en voi suositella peliä. Ystävälista on liian vaikea tavoittaa henkilöitä. Ja satunnaisten henkilöiden kanssa pelaaminen on varmaa kuolemaa. Joutilaat, haitallinen häiritsevä peli. Tämä peli tarvitsee hyödyllisen äänikeskustelun. Se on ainoa tapa korjata se. Siihen asti olen poissa. Kyllästynyt kaikkiin huonoihin pelaajiin. Saattaa olla, että uudet pelaajat pelaavat uusien pelaajien kanssa vain siihen asti, kunnes heillä on noin 100 ottelua vyön alla, jotta he eivät voi tehdä tiliä peitettäväksi.
Annan sille 3 tähden, koska minulla on ongelmia tämän pelin kanssa...1. pelin matchmaking systam ovat hidasta....2. nettiyhteys ongelma..
Peli oli hieno, mutta matchmaking on huonoin kaikista pelaamistani MOBA:sta. Olen tällä hetkellä Veteran 2:ssa, mutta olen aina liittoutunut matala-arvoisten/sijoittamattomien Mfs:ien kanssa. Kuvittele, että olen joukkueen ainoa veteraani ja joukkuetoverini ovat 4 rankaamatonta mf:ää. Se on niin stressaavaa, että olen MVP, mutta olen aina tappioputkessa. Pelaan tätä peliä vapauttaakseni stressiä online-tunniltani, mutta sen sijaan se lisää stressiä. Se ei enää tyydytä. TÄMÄN PELIN MATCHMAKING ON KAUMAA!
Rakastin sitä, kunnes se esti minua kirjautumasta tililleni ja olen menettänyt kaiken. Käytin siellä paljon rahaa ja se haluaa minun aloittavan uudelleen. savuava.
Ei Pokemon-peli vaan MOBA-versio siitä...peli on melko kunnollinen kaikki on hyvää, ei todellakaan kannata voittaa, mutta yhteensovittaminen on kauheaa ja täynnä niin paljon huonoja pelaajia ja säännöllisten tapahtumien puutetta.